lauantai 16. maaliskuuta 2013

Täti Töttöröö

Ai että mä nautin! Tämä kaupunkiasuminen on niin mun juttu! :) Aurinko on paistanut on viime aikoina suorastaan laittoman paljon tässä kaupungissa, missä normaalisti vain tuulee ja sataa. Onko parempaa, kun lauantaiaaumuna saat herätä miten tykkäät, laittaa taikasaappaat jalkaan, saat talsia pitkin kaupungin katuja. Fiilistellä ihan vain sitä, että aurinko paistaa ja miten mukavaa on vain kävellä. Haet lähikahvilasta kahvin mukaan -juurikin siihen ihanaan pahviseen mukiin ja nautit aamukahvin lennosta, rauhaksiin. Pyrähdät lempi putiikkeihisi ja  vain nautit. Ai että mä niin nautin!

Tänään aamu alkoi tosin hieman eri kaavalla. B:n citycamp on startannut tällä viikolla, ja neiti nokkelaa yritetään totuttaa kaupunkiolosuhteisiin. Aurinko otti meidät kuitenkin hienosti vastaan aamulenkillä jo kahdeksan jälkeen aamulla. Päivällä kierrettiin vielä sataman kautta, ja fiilisteltiin minä fiilistelin, Bruna hökelsi aurinkoa ja ihmisiä. B vaikuttaa tyytyväiseltä, joten minäkin olen. :)
Pusero / Lindex / Holly White


Kaupungilla talsiessani kohtasin Täti Töttöröön. Tai siksi hänet ristin pienen keskustelumme jälkeen. Täti Töttöröö on pieni, hobitin mallinen nainen. Yhtä pitkä kuin leveä. Täti Töttöröö pitää liian pitkää gepardikuosista viittaa, ja maalaa kasvoihinsa liian tummalla kynällä Marilyn-kauneuspilkun. Ja Täti Töttöröö luuli bonganneensa julkkiksen minut nähtyää, härregyyd. Hänen mielestään muistutin salkkareiden Iidaa.  Tyttöä, joka sairastaa anoreksiaa. Ainoa ero oli, että poskeni ovat kuulemma kapeammat. (!?) Ja minä kun luulin, että ne näkyvät jo kohta jo takaapäin tällä karkin syönnillä. Lopputulemana tälle häkellyttävälle keskustelulle oli se, että tälle "Iidalle" tekisi hirrrweeen hyvää sellanen pieni "cheek job". Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa? :D


Hemmassa.
Lähestulkoon täydellinen päivä saa jatkoa. Ilta punaviiniä nautiskellen ystävien seurassa. Nam.
Kivaa iltaa för alla! :)

Ei kommentteja: